بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:21
بازديد از اين پست : 274

دیروز ژوزه مورینیو در مصاحبه ای، به تعریف و تمجید از لوئیس انریکه سرمربی جدید بارسلونا پرداخت و برای او در پست جدیدش آرزوی موفقیت نمود.مساله ای که تعجب بسیاری از کارشناسان و علاقمندان به فوتبال، بخصوص در کاتالونیا را باعث شد.

http://0up.ir/up8/guest/d-jos%C3%A9-mourinho-and-luis-enrique-2533.jpg


اما علاقه مورینیو به انریکه به سالها پیش باز می گردد.تابستان سال 2008 که بارسلونا پس از استعفای فرانک رایکارد، به دنبال انتخاب یک مربی جدید بود؛ از ژوزه مورینیو مربی وقت تیم اینتر به عنوان جدی ترین گزینه هدایت بارسا یاد می شد.

حتی تیکی بگریستین مدیر ورزشی وقت بارسلونا در لیسبون مذاکرات متعددی را با این مربی انجام داد. در طی این مذاکرات، مورینیو به بگریستین گفته بود که لوئیس انریکه را به عنوان دستیار اول خود می خواهد.

جالب است که بدانید؛ مورینیو در هر تیمی که مربی می شود؛ یکی از بازیکنان قدیمی آن باشگاه را به عنوان دستیار اول خود برمی گزیند و در بارسا هم قصد داشت تا با استفاده از روابط بسیار خوبش با انریکه در طول 4 سال حضورش در بارسلونا(دستیار بابی رابسون)، او را در کنار خود داشته باشد.

بعد ها مشخص شد که باشگاه بارسلونا به مورینیو اطلاع داده بود که بهتر است از گواردیولا یا اوزه بیو(مربی فعلی تیم دوم بارسا) به عنوان دستیاران خود استفاده کند.

اما در نهایت مذاکرات دو طرف به جایی نرسید و پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید بارسا انتخاب شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »